22 Aralık 2015 Salı

İLK DEFA MİMLENDİM....

ilk defa mimlenmişim. Sevgili Deneyimli Anne  beni mimlemiş. Çok heyecanlandım vallahi. Teşekkür eder, hemen eğlencelik cevaplarımı sunarım....




1. Elinizde bir değneğiniz olsa neyi/neleri değiştirmek isterdiniz?

Vallahi bu soruya verilecek cevap öyle çok ki, insan olmaktan çıkaran şeyler var ya hepsini değiştirmek isterdim. Savaşlar, silahlar, bombalar, cinayetler, şiddet, içimizi yakan herşeyi...

2. Mesleğinizi değiştirmek isteseydiniz hangi meslek dalını seçerdiniz?

Boş gezenin boş kalfası mesleğini seçmek isterdim. Keşke böyle bir meslek olsaydı... Kimseyi rahatsız etmeden ve yapmadıklarım kimseye zarar vermeden boş boş gezmek, aylak aylak uyumak, keyif yapmak isterdim :))

3. Bir gün boyunca aç kaldınız ilk ne yerdiniz?

Bu benim için çok acayip bir durum değil aslında, bazen yoğunluktan bir gün boyunca aç kalıyorum ve başağrımın sebebini anlamaya çalışınca yemek yemediğimi hatırlıyorum. İlk çorba içmek isterdim herhalde sıcacık bir çorba...

4. Bir dalga olsaydınız nereye vurursunuz?

Kendime görkemli bir kayayı arkadaş seçer o kayaya vurur, köpürürdüm.

5. Issız bir adada kalsaydınız yanınıza alacağınız üç kişi kim olurdu?

Bu zor gerçekten, ıssız ada bana göre değil ben ıssızlıktan sıkılırım, en iyisi kalmayayım....

6. En çok görmek istediğiniz ülke/şehir neresidir?

Bu aralar Hindistan, Bhutan, Küba ve bir yılbaşı zamanı Laponya.

7. Asla giymem dediğiniz renk nedir ve nedeni nedir?

Benim giymem dediğim renk yoktur ya. Her rengi giyebilirim. hepsini sevebilirim.

8. Ölmeden önce yapılacaklar listesine eklediğiniz üç şey nedir?

* Asla yapmam dediğim bir çılgınlık yapmak (Tunalı'nın ortasında şarkı söylemek, lunapark oyuncaklarına binmek, bungee jumping gibi),
* Bir tiyatro oyununda ağaç olarak sahneye çıkmak (Seyircileri izlemek istiyorum),
* Eğer öleceğimi biliyorsam tüm eşyalarımı onları seveceğini bildiğim arkadaşlarıma vermek.

9. Bir uçurumu kenarındasınız tam atlayacaksınız aklınıza bir şey geldi, o nedir?

Yüksekten korkarım ben uçağa zor biniyorum, burada ne işim var.

10. Yerde 50TL bulursanız ne yaparsınız?

Sahibini bulmaya çalışırım.


Ben de kozmetik blogunu bayılarak takip ettiğim L'Arc-en-ciel'i,
yine yazılarına bayıdığım tırnaklarına hasta olduğum Audreyi'n Şekerleri'ni,
Blogumda emeği olan güzel anlatıları ve paylaşımlarıyla gönülden bağ kurduğum Değmesin Yağlı Boya'yı,
Gencecik güzel blogger Betül'ün Sırları'nı veeee  Neşeli Süs Evim'i mimliyorum.

Cevapları bekliyorum.
Sevgiler...

3 yorum :

  1. Yemek konusunda hiç uyuşmuyoruz. Ben İskender yemeğe Bursa'ya giden tipim:) Mimi yaptığın için çok teşekkür ederim. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. oooo iskender yemeye ben de gelirim, keyfi yemeklerde hiç sorun yok, dağlar aşarım gerekirse. :)) Ben teşekkür ederim mimlediğin için. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Özlem hanım teşekkürler mimlediginiz icin. Cevaplarımı blogunda yayınladım 😘

    YanıtlaSil