9 Eylül 2015 Çarşamba

YENİ CİCİLER


Yıllarca hiç makyaj yapmadım ama sonra bir açıldım pir açıldım. Yüzüme gözüme pırıltılar, ışıltılar, farlar, rujlar. Şimdi bir de kızım var ki…. Oooo rujları, ojeleri birlikte keşfediyoruz.
Aslında okul pantolonu alışverişine gitmiştik, kuzunun pantolonlarını aldık. Tabi renkli cicilere bakmadan geçemedik. Ustaca makyaj yapamam ama yeni şeyler denemeyi severim.

Flormar ojelerin renkleri arasında kaybolmuşken indirimli ürünleri incelemezsem olmazdı değil mi ama… Satış danışmanının da başarısını göz ardı edemem.

Far olarak da kullanılabilen renkli eye linerlara bayıldım. Renkli eyeliner alışkanlığım olmadığından daha önce hiç incelememiştim. Ama far olarak kullanılabilmesi fikriyle bu cicilerle eve döndüm. 
Normal satış fiyatı 25.00TL olan bu ürün indirimde 5.00TL'ye inmişti. Elbette ki kararda bu rakamın da etkisi oldu. İncecik uçlu fırçası ie sürümü çok rahat.

Aynı fırça ile dağıtarak sürdüğünüzde far gibi duruyor, sanırım sıkça kullanabilirim.
Bugün en açık renk olan PASS THE PEACE ile göz kapağımın tamamını kapladım, PSILSYBIN BLUE ile eyeliner çektim. oldukça başarılı oldu. Siz de deneyin...

Renkler harika değil mi…




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder