17 Aralık 2015 Perşembe

KIRILAN DAĞILAN FARLARI TOPLAMA SİHİRBAZI




Sakar sayılmam aslında pek bir şeyler düşürmüş, kırmışlığım yoktur. Ama geçenlerde özel günlerde göz pınarlarıma ışıltı yapmak için aldığım dore renkli Loreal Colour İnfallible 027 Goldmine farımı düşürdüm. Vidalı kapağı olduğu ve düşünce açılmadığı için neyse ki yerlere yayılmadı,  ancak kendi içinde dağıldı.

Böylede kullanabilirim dedim ama hem görüntüsü çok keyifsizdi hem de yoğun yapısı nedeniyle fırçanın ucunu minicik değdirmek istediğim halde olmuyor, fırçaya bulaşıyordu. Yani yenilemekten başka çare yok gibi gözüküyordu. Çok sık kullanmadığım için de yeni almama trendimi bozmak istemiyordum.

Cin fikirler çaresizliklerden çıkar...



Daha önceki yazımda Missha’dan aldığım The Style Magic Eye Change isimli damladan bahsetmiştim. Bu damlanın esas amacı elinizdeki tüm farları eyeliner olarak kullanmanızı sağlamak. Ancak şimdi size başka bir amacından da bahsedeceğim ki sanırım bu hepimizi kalbimizden vurabilir.



İşte bu anda bizim minik imdadıma yetişti. Yaklaşık 5-6 damlayı far kutusuna döküp bir fırça yardımı ile karıştırdım. Üzerini de parmağımla bastırarak düzelttim. Sonuç harika. Farım hem eskisinden daha yumuşak bir hal aldı hem de atılmaktan kurtuldu daha ne olsun J.



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder